fredag 24 juli 2009

Vad har jag gjort idag?

Idag har jag hälsat på en gammal kompis, Emma från Nordmaling. Vi har inte träffats på 100 år minst! Fick se hur hon bodde och hennes lilla familj, lr ja det var väl fräsmt Leon som var intressant ;P En riktig tuffing är vad han är. Tänk om fler barn var som han, hårda som sten ;)

Sen for jag hem och vi åt middag sen fixade jag stallet, tog in vad jag trodde skulle vara dyngblöta hästar men dom var faktiskt helt torra udner täcket, KC var lite blöt men hade ett så kassigt täcke så jag är inte förvånad.

När täcket skvalpar när hästen rör sig och ser ut såhär

och hästen ändå är helt torr under täcket, då blir man lite impad, det har regnat som fasiken så jag trodde alla skulle vara dyngblöta.
Dom får sova inne inatt eftersom det regnar.

Jag har tagit nya bilder på sadeln jag sak sälja åxå, bilder som verkligen gör sadeln rättvisa! Den är så fin min fiiina sadel :D

Nu vara social med Dannelurv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.