lördag 4 juli 2009

Shopping och semester

Jaoaa, idag ska vi köpa ny sängram och sängbord. Det ser jag framemot, det kommer att bli så snyggligt :)

Sen så har vi räknat lite på vad staketet till ridbanan kommer att kosta och det blir ca 10 000, precis som Danne hade trott. Virke är dyrt, men jag känner att jag inte vill ha elband för det känns så B:igt...

Sen så är det ju snart dags för semester och en semester utan att handla nåt går ju fetbort.. sen måste jag ju ha kvar några pengar tills vi ska åka utomlands också. Annars kan ju de bli tråkigt..

Det är mycket nu..

Funderar på att kolla upp O igen, nu var det ju nån månad sen. Sen så är han gallig, jag tror visserligen att det beror på betet samt några småsår men jag vågar inte träna honom så länge han inte är exakt som vanligt.
Ska köpa mer bomull idag så ska jag lägga jodomslag, är dock ingen lek när såret sitter vid knäet.

Nä nu ska jag städa i sovrummet så jag kan sätta ihop allt när det är handlat å klart :D

1 kommentar:

  1. Semester åh utomlands låter ju gudomligt härligt. Men vars ska ni åka då??

    Önskar sj man hae råd me allt de där.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.