måndag 20 juli 2009

Bildbomb

Japp det blir en svår bildbomb nu tror jag bestämt.

Börjar innan vi åkte hemifrån.
Jag började med att städa bilen.
Såhär fin var den innan ;P

Såhär fin blev den efter (Hade inte hunnit fixa med kabeln där på sidan när jag tog fotot ;P )


Sen så polerade vi bilen, och efter det diskade jag foderhinkarna.




Bilen blev väl rätt fin efter va? ;)


Vi har varit på High Chaparall (kuligt värre, har mer bilder därifrån på kameran, alla dom här bilderna är från mobilen)


Vi har åkt färja till Åland och varit på bilutställning och kalas där, samt skrattat åt en chipspåse.




Sen så har jag tagit några kassiga bilder på en del av det jag shoppat.

Köpte 600m elrep och 20 stängselstolpar.(Jag har helt galet många såna nu :S men det är bra att ha :) )

Åsså lite annat livsviktigt som man måste ha ;)




Det blev :
3 Bomullstäcken
1 Walkertäcke
5 Schabrak
2 par vita benskydd
2 par svarta benskydd
1 par stigläder
1 Dressyrträns till Prisse (med bred helsvart nosgrimma)
1 blingpannband
2 tjocktröjor
5 (tror jag) pikétröjor
1 pullover (?!)
1 vändbar väst, med massor av reflexer visselpipa och kompass. (Svart på andra sidan)
2 par helskodda ridbyxor
4 varningsskyltar för stängsel
1 hud och karledssalva
2 par vinterridhandskar
1 Tävlingskavaj

Sen blev det lite annat smått å gott åxå ^^
Har säkert glömt en hel del men men, man kan inte komma ihåg allt :)

Nu ska jag se om disken är klar :)

Pussheeej!

3 kommentarer:

  1. hur många schabrak äger du??

    SvaraRadera
  2. Svar:
    Hej Eve.
    Vet du, jag har faktiskt ingen aning om hur många schabrak jag äger. Det är rätt många iaf ;)

    SvaraRadera
  3. Vars har du köpt dom där foderhinkarna?
    Skulle nästan vilja köpa sånna, dom ser ut att vara i lagom strl.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.