onsdag 29 juli 2009

Underbart.

Så känns det just nu. Allting känns bra.

Ungefär som Emma skrev för nåt tag sen
"Jag har fått nått hel knäpp alltså. Känner mig super lycklig exakt hela
tiden, precis som att det ska hända någonting stort när som hellst.
Svävar typ på "rosa moln" men har ingen aning om varför.
Visst, det är ju hur bra som hellst men man brukar ju veta varför man
är på så himla bra humör. :)
"

Ungefär så känns det.

Nu ska vi ut och fixa galler över kontakterna och vattenkranen i stallet, som en ren säkerhetsgrej om nån skulle komma lös och få för sig att vara där.
Säkerhet är allt.

Sen ska Danne hålla på med hans Audi och jag ska riiida :) Tror att det blir barbacka idag med och jag är svårt sugen på att hoppa nåt miniskutt.
FÅR man tävla en klubbis barbacka? Tror nog helt klart det är lättare barbacka än i dressyrsadel.. om det nu blir nåt överhuvudtaget.


Nä nu jobba lite och puss på dig min underbara vän :]

1 kommentar:

  1. Ja att man inte kan inse det från början. Huvudsaken är väl att man märker det tids nog och är rädd om det fina man har :)

    Ja det var ett super bra tips. skulle ha gjort så innan jag satte ut de så hade jag kanske fått mer ;)

    Aaah gulligt du skrivit i bloggen din ;) :)

    va pyssla du me ikv?

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.