söndag 12 juli 2009

Underbara älskade

Föräldrar! Ni är bara bäst.




Mina föräldrar är dom bästa i hela världen(tycker då jag iaf). Jag är så otroligt glad för att vi är såpass nära som vi är (tycker då jag iaf). Jag kan prata med er om allt och ni lyssnar och stöttar mig och kommer med råd/förslag på hur jag kan göra. Det känns skönt att jag bara kan lyfta luren och slå en pling och få prata lite, berätta om sånt som är viktigt ,oviktigt med för den delen.

Ibland undrar jag vad jag har gjort för bra för att dels ha såna underbara föräldrar och en så underbar sambo.

Jag älskar er alla! Jag är stolt över att ha så fina människor i mitt liv. -tårögd-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.