måndag 27 juli 2009

Helomvändning?

På vädret?
Bara för nån timme sen spöregnade det! Nu är det sol?!

Jag har iaf hållt mig inne i huset, har smort KC´s träns och bytt pannband på det så han fick det nya blingpannbandet och sen har jag smort Prisses nys träns åxå, måste bara leta fram håltången så jag kan göra några nya hål.

KC´s träns blev galet snyggt.

Nu tror jag att jag sak försöka leta mig ut och motionera dom innan dom som ska köpa hö kommer, dom kommer från Åsele! Är det brist på hö där lr? :O

Ikväll blir det till att måla stolpar :D

2 kommentarer:

  1. Ja visst var dom :) blev riktigt kär i dom :) va ha du för dig idag då?

    SvaraRadera
  2. aha va härligt :) haha okej ja man har ju sånna dagar íbland ;) skulle ha tagit mig till hästen jag med..

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.