tisdag 28 juli 2009

Hälften klart!

Nu har jag lekt dammonster och slipar och målat 10 till av stolparna så nu är hälften, lr eg mer än hälften av dom stolpar som ska användas till ridbanan klara :D. Det kommer att gå 37 stolpar ungefär till ridbanan. Jag har slipat, målat, och oljat 20 st av dom. Nu är det bara 87 kvar allt som allt.. men det kommer att vara värt slitet nog för att jag känner hur jäkla slut jag är redan efter två dagar, kände eg inte alls peppen på att rida. Jag lär vingla av idag känner jag haha.

Sen har jag svåra funderingar på hur jag ska göra, jag vill ha en hoppsadel och har hittat en som jag är rekommenderad att köpa, till ett rättså ok pris med för den delen. Men jag vet inte, det hade varit himla kul med en passande hoppsadel så man kan hoppa igen, men ett komplett staket med trä istället för elband känns viktigare.. Jag gillar inte alls ridbanor med elband, dom känns så epiga?! Sen blir det väl inte bättre me tanke på att jag hatar elband/rep eftersom jag är livrädd för att få stötar/trassla in mig i.

Nu sitter jag och gäspar käkarna nästan ur led och väntar på Danne. -gääääääääsp-


Bara för att dom är så himla söta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.