torsdag 30 juli 2009

Kass kamera.

Nu ikväll så fick jag Danne till att filma medans jag red barbacka på Prisse på ridbanan. Det var lite lätt skumt ute.
Kameran måste ha fått nåt tokryck igen. Himla surt, han var så fin tog galoppen på en gång åxå lugnt och fint.
Han har blivit så himla duktig på att lyssna på mig, gör avbrott och halt bara genom att räta på mig.

Det sägs ju att det tar minst 1 år att rida ihop sig med en häst.


Iaf han skötte sig fint, jag är nöjd, jag längtar tills imorn :)
Nu sova :)

Btw, min pappa ska köpa ännu en till motordriven leksak..


Här är typ en av bilderna där det iaf går att se att det är en häst och en ryttare, och en massa mörker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.