torsdag 23 juli 2009

Ny dag, nya tag.

Nu är det en ny dag, och jag har inte hoppat i säng än.

Idag har jag hunnit med mkt, Danne den stackarn sitter fortf ute i grävaren och jobbar...
Han är värd sin vikt i guld :] och lite till.. eller eg mycket till.

Alla grabbarna har då fått röra på sig och jag tog en liten bild på Prisse åxå, han har blivit "mer". ;)



Jag vet att bilden är av perfekt kvalla :P och jag lovar, det är inte en bajsfläck på magen utan han har gått å blivit skäck ;P

Nu ska jag gå ut å se så grabbarna grus har det bra och min kära sambo :)

Pussåheeeej

Btw, hittade en till sötigt bild på KC och Billy :]
KC går ju i en egen beteshage för han är lite stygg mot dom andra ibland å då tkt jag lite synd om honom så då fick han sällskap ett tag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.