torsdag 2 juli 2009

En guldklimp

jaa det är vad KC är idag, lr igårkväll kankse man ska säga?!
Han var guld, han lyssnade kalasers bra och gjorde fräna travlängningar över diagonalen, tillåmed så jag blev så impad så jag ropade på Danne som var i garaget att han var tvungen att se!
Gjorde en till som inte var i riktigt klass med den bästa vi gjorde innan men inte så långt ifrån och Danne blev typ impad!
Han växte och blev så himla maffig, han var riktigt FRÄN! Det tyckte även Daniel, då måste det ha varit något alldeles extra, den känslan kommer att sitta kvar och peppa mig att fortsätta jobba.

Var ut och skrittade med Okuma ikväll(igår?!) och han var en segpropp :] men en söt sådan som vanligt :)

I förrgår så fick Prisse löshoppa, både studs och 5½:a han skötte sig jättefint och hoppade fint med hela kroppen :)



Nu blire sova sova sova :) Ska ju upp snart :)


BTW, jag är inte direkt mindre rädd för åska och blixtar nu när jag läste det här
http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=174899, mina hästar får ju iof alltid (i 99% av fallen) komma in när det ser mörkt ut lr när det går åska i nån av byarna runtomkring lr här i närheten.

Förresten idag ahr jag varit i lycksele, följde med mamms o papps när dom sku kika på en husvagn, som dom köpte :) den var jättesöt och fin :)

Nu sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.