söndag 5 juli 2009

Blääää

så känner jag ungefär nu, lr jaa efter alldeles för lite sömn så klev jag upp kl 06.00 imorse, åt lite fil och flingor och mackor utan smör, nån mupp hade ätit upp allt smör.
Sen tog jag hand om mina pojkar lite sen körde jag iväg mot Norrbyn där Emma sa att transporten skulle stå, komme dit, -Ingen transport?! ringer Emma och frågar,v art den är, -På Teg; svarar hon.
Hmm måttligt nöjd så sa jag att jag var hemma hos henne i Norrbyn eftersom hon skickat sms och skrivit att transporten stod där. Aja, jag åkte in till Teg kopplade vi packade in i bilen lastade ponnyn, och åkte iväg mot Stöcke.
Stöcke Ponnyförening var det ponnytävlingar idag och Emma skulle vara med i LC och LC+5
Det gick väl sisådär.
Efteråt så for vi hem och nu har jag ätit. Det har tagit hela jäääääääkla långa dagen!
Jag tänker fasen aldrig mer fara på en ponnytävling, dels så rider dom som om dom har eld i baken sen så med alla kategorier och allt strul med förvirrade ryttare och föräldrar så tar det sååå lång tid!

suck suck.

Nu ska jag pussa på mina grisar och motionera dom sen imorn kommer Reb. Jag ska försöka ta mig i säng i tid ikväll och försöka sova ut lite imorn iaf.


Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.