måndag 27 juli 2009

Hoppa i dressyrsadel?

Med övertaggad kisse som gärna vill leka att han är en katapult och skjuuuuta upp mig i luften så jag är helt viktlös över hindret, dvs typ noll kontakt i stugbyglarna åxå.

Jag är som nyfiken på att ta några skutt ändå här framöver, bara lågt såklart... se om man kanske skulle vara med i lägsta klassen i vännäs i dressyrsadel mohahaaa....

Eg så tror jag inte det kommer att hända men fundera kan man ju alltid ;P


Idag är jag ensam och övergiven, Dannelurven jobbar för första dagen efter semestern, och ja jag är avundsjuk.

Nu ska jag äta lite frukost och se så hästarna har det bra, dom fick tryna ute inatt.
Idag ska jag motionera grabbarna grus under dagen och hinner jag ska jag börja skrubba väggarna i stallet så jag är ett steg närmare att måla. Jag ahr den vita färgen som ska målas och den blåa måste vi ta med ett färgprov och bryta till så vi får rätt sorts färg, som är lätt att rengöra och sitter kvar när man skrubbar, vilket inte den andra gjorde sådär jättebra. Det kommer att bli asdyrt att bryta fram exakt rätt färg, men ryktväskan, och handdukarna och allt matchar ju till den blåfärgen och jag gillade som den. Jag tycker inte om när man har mörka färger i ett stall. Färgen är himmelsblå, mycket fin.

Nä nu ska jag göra nåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.