måndag 20 juli 2009

Home sweet home!

Ahh äntligen! Igår kväll komme vi hem och det första jag gjorde var att parvla mig ner till hagen och ropa på bäbisarna, som komme tassandes och oj vad jag fick pussar :]

Jag har aldrig varit borta såhär länge från mina pojkar tror jag.. en heeeeeeeeeeel vecka har jag varit utan dom!
Men dom har varit i goda händer :)

Nu borde jag gå och städa lite, vi hade aningens bråttom innan vi for så det står och väntar på mig.. sen ska jag packa upp alla påsar och sånt vi har handlat..

För tillfället så kommer jag inte alls ihåg allt jag har shoppat ;P

Btw, ingen som ska beställa från Börjes? Dela frakt?

Idag kommer grävaren och då blir det att göra det sista på ridbanan, lr ja staketet är ju inte uppe men det ska inhandlas snart :) Ska bli så skönt när den är helt klar, med staket och allt :)


Nån som vill att jag ska ta bild på allt jag handlat? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.