fredag 3 juli 2009

Tvätt, städ och maat!

Ja det har jag gjort sen sist, lr jag har fixat klart i stallet åxå.

Jag har tvättat ryktbagen den blev jättefin. Sen kastade jag även in bortsar och lite annat smått och gott i maskinen och det var inte dumt! Det ska jag göra oftare. Dom blir ju så himla skitiga och det är inte så värt att försöka borsta en häst ren när man har skitiga borstar..
Såhär fina blev dom iaf.


Dom där borstarna har följt med mig i över 10 år nu, har några favvoborstar till men dom är lite för dyrbar för att kasta in i maskinen tror jag så dom får jag rengöra för hand.

Jag är en svår tvättoman, jag hatar att använda skitiga saker.. :)


iaf, nu så har vi ganska precis ätit och stökat undan lite, vi har bjudit grannen (Tage) på middag(ja vi har bjudit Wesse åxå men han har ju varit här i en vecka nu). Det var riktigt trevligt och gott :D det blev bara en bit av efterrätten kvar och den fick Tage med sig hem, tillsammans med en burk kakor.

Eftersom jag är så proppmätt idag så passar det kalas att grabbarna grus bara ska skritta idag :] mohaha, jag har inte alls planerat det här bra :D

Nu ska jag försöka röra på mig snart, annars växer jag fast.

Kram!

1 kommentar:

  1. Tvätta borstar i maskin var något nytt för mig...men fina blev dom ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.