måndag 6 juli 2009

Äkta svensk sommar!

Jaaa kan man beskriva det på något annat sätt?


Reb rider Prisse i regnet :)




Okuma har inte lika stor renlighetsnojja som jag har.


Idag så har Rebecka varit hit och ridit Prisse (som ni ser på bilderna) ville itne fota så mkt så det blev bara dom två bilderna, det regnade så mycket så telefonen blev dyblöt på en sekund :S inte så nyttigt kanske.
Sen åt vi paj MUMMA! och när jag precis skulle ta sista pajbiten så komme Danne å frågade om hon ville stanna på middag, då såg vi vad klockan var, typ middagstid, så en halvtimme efter pajmumsningen så blev det att mumsa tacos och Reb fick träffa Wesse, (förra året när vi var på semester så letade han reda på vem hon var och ringde runt till alla klubbar i stan tills han fick hennes nummer sen ringde han till henne för att få henne att ta hand om hästarna längre, men det gick inte eftersom hon åxå skulle bort)
Min beskrivning är helt perfekt, en högljudd tjockis med svintohår. Väldigt målande beskrivning ;)

Iaf sen så har jag städat å tvättat lite som vanligt, sen for jag till Hörnefors och hälsade på mormor o morfar o Mirre, Han är en snygging av högsta klass!

Nu är hästarna inne och nattade, alla tre fick pyjamas på sig inatt.

Nu ska jag duscha och softa lite innan det är dags för sängen. BTW, Okumas ben var jättefina idag när jag tog in dom så jag är mindre orolig nu. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.