fredag 2 oktober 2009

Home sweet home!

Efter en vecka borta i värmen på Mallorca (Alcudia) så är man åter hemma till vardagen!
Har redan hunnit pussa massor på djuren och jag längtar tills imorn då jag får pussa mera och jag ska ut och skritta med dom :] mina vackringar. Dom har fått stå i 1 vecka nu så jag ska sätta igång dom lugnt. Blir skritt minst 1 vecka.

Har saknar dom massor.

Iaf Vi bodde på ett underbart hotell där allt va perfa!
Jag har blivit brun :O







Klicka på bilderna så dom öppnas i ett eget fönster då syns hela bilden :)


Ska lägga upp mer bilder på oss åxå. Det har varit så najs! Hur varmt å härligt som helst, massa god mat och bara allmänt jättehärligt :)

Måste tacka än en gång, dom underbara människor som har tagit hand om djuren.
Det är så underbart att ha människor som man litar på så mycket.
Mina djur betyder verkligen allt för mig och jag har tänkt på dom hur mycket som helst. Mer än en vecka klarar jag mig inte utan mina älsklingar.
Tack tack tack tack tack! Ni är guld värda!

1 kommentar:

  1. Fan va nice med semester! Lika skönt att ha folk som tar hand om djuren när man är iväg. Är verkligen guld värt!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.