torsdag 22 oktober 2009

FB vill inte :/

FB vill itne fungera för mig... aja nog för att jag överlever... ;P

Idag har jag fixat hästarna, börjat en höstskurning i stallet, måste bara köpa mer rengöringsmedel. Vissa skurar en gång per år, förslagsvis under sommaren när hästarna är på betet, jag skurar när det behövs, och behövs det höst, vinter,vår och sommar då är det bara att gilla läget. Som sagt gillar inte när saker är skitigt.

Igårkväll fick jag på vinterdäcken på bilen och transporten, ska dock köpa nya vinterdäck till transporten, det är lite sprickor i dom jag har nu, så Daniel skulle ringa till en däckfirma nu under dagen och höra vad nya BRA C-vinterdäck kostar. Personligen tycker jag att man BÖR ha C-däck på transporten. Dom är mkt tåligare än vanliga. Alltså minskar risken för punktering.

Nu äter jag lite frukost och snart på ungefär 45 min ska jag gå och ta in Prisse och bege mig mot surf då det är dags för träning :) Ska som alltid bli kul :)

Hoppas han sköter sig bra idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.