onsdag 21 oktober 2009

21 oktober 2009

Utan någon vettig rubrik så fick det bli datumet istället.

Idag har jag både målat brädor till Daniels utbyggnad och målat boxgaller till stallet.. Att måla boxgaller är ett väldigt drygt och tidskrävande göra. Jobbigare än vad man kan tro, spec om man är lite av en perfektionist också. Men resultatet blir snyggt och det är huvudsaken, eller ja oavsett hur snyggt det är så måste det vara säkert. Annars går det inte att ha i närheten av hästar, iaf inte enligt min åsikt iaf.

Förutom målningen så har jag slöat en del... tänkt en del.. och promenixat med Okuma och KC, Prisse jobbades i skritt, lite öppna och sluta längs långsidan. han skötte sig mkt bra, sista slutan var wonderful! Iaf enligt mig :P

Imorgon är det träning för Rebecka och sen är det dags för vinterskor på. För hästarna då alltså. Det påminner mig om att jag bör hitta några nya vinterridskor snart... dom jag hade förra året klarar nog itne en vinter till, inte ens en halv vinter..

Nu ska jag säga hej till sambon som just klev innanför dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.