torsdag 15 oktober 2009

Varmt och skönt.

Eldade rätt bra uppe i kaminen i sovrummet igår kväll och just när jag skulle lägga mig å sova så la jag in en rätt stor träklabb. Så imorse när jag vaknade så var det alldeles perfekt temperatur i sovrummet (varmt alltså) Åhh jag älskar verkligen värme! Så om nån skulle vilja ge mig en julklapp sen så ett lass med ved hade inte varit dumt ^^ Hahah.

Nog om det, väckaren ringde 7 imorse låg kvar i sängen ett tag. Sen skuttade jag upp och ut till hästarna. Jag är impad av KC som fortf är lika ren och fin som när han nyss blivit badad, han har inte tagit nån lerinpackning i hagen och han ahr inte lyckats få nån basjfläck på sina vita strumpor, han är skinande :D och såå vacker :D
Iaf efter jag släppt ut dom så mockade jag och fixade iordning maten, sen har jag packat iordning allt jag ska ha med idag till träningen, har packat så fint, allt i den ordning jag sak använda det :P Sen har jag packat med tvättgrejjor, jag har med mig, såpa, två olika skimmelschampon (kommer inte ihåg vilket som var bäst) samt diskmedel. (Diskmedel är guld för vita svansar) sen har jag med pälsglans och gummiband, ska pröva fläta manen och se om den ligger kvar på rätt sida :)

Nu har jag ätit frukost och funderar på å slökika på tv ett tag :)

1 kommentar:

  1. aa jag hoppas det! =)
    Kom förbi på en fika nästa vecka? =)
    Hihi de är såååå kul att handla! =)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.