onsdag 7 oktober 2009

Dumma dumma dumma tvättmaskin!

Min tvättmaskin är en ond tvättmaskin, jag börjar fundera på om den besitter några större krafter :S Den skrämmer mig iaf..

Jag vill kunna tvätta mina täcken! Och mina dressyrschabrak ;P

Måste ju självklart tvätta kissen åxå ^^ (knyckt bild från internet)

Sen kan jag passa på att klaga lite för en annan Forsbergares räkning, dumma klippmaskin som vägrar funka!


Så nu har jag fått ur mig mina aggressioner och tar ett djupt andetag och tänker tillbaka på mina söta små pojkar :)

Okuma och Prisse fick varsin promenix idag och efter det så tömkörde jag KC, han skötte sig alldeles strålande och ibland är det tur att man är självkritisk som få, i mitt huvud ekade tömkörningstränarens röst om min placering, min hållning och mina hjälper konstant. Det var som att hon skulle ha stått bredvid mig ärligt talat...

Ska det göras så ska det göras ordentligt och seriöst! Annars får det vara.


Imorn ska jag till Nordmaling och lämna en sak på AF samt hälsa på Emma :) Ska bli kul.

På fredag är det lunch i stan som gäller, kan bli trevligt :) Long time no seen :)

Nu sova iaf... godnatt :)

2 kommentarer:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.