onsdag 28 oktober 2009

Lite bättre

Har sovit länge inatt men vaknade ändå trött. Knasigt.

Idag ska jag prova hoppsadeln med ett vidare järn och fårskinnspadden under, hade vid igår och gelekilpadden baktill men tror nästan det blir för mkt... jaja, det var iaf ingen lek att sätta dit det vida järnet(det gjorde jag igår) sadeln har legat utan koppjärn nu ett tag (ganska bra tag.

Nån gång kanske man vänjer sig att rida i hoppsadel... tveksamt men kanske.

Idag ska jag försöka orka göra allt jag ska så tidigt som möjligt sen sova, för imorn ska jag sitta i bilen massor av mil, med hästtransport baki, fundera på den ni ;).
Det kommer iaf att komma en till häst till Västerbotten imorgon ;)

Nu ska jag äta frukost och sen mocka.

1 kommentar:

  1. Ska du skaffa en pålle till?! =) Skoj skoj!! :D Hoppas allt går bra idag!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.