torsdag 15 oktober 2009

Trött och ren pålle.

Är så galet trött jag med nu, så jag uppdaterar imorgon.

Kortfattat, massor av störningsmoment, vi har inte tränat för nån sen i Juli (?!) satm han har inte åkt transport sen i Juli.. Han glimtade till där i mitten av passet, vet inte exakt hur länge jag red men det blev iaf itne ett fullt pass. Bättre att ta det lugnt i början.

Blev glad då Rebecka sa att han hade blivit rundare i kroppen, så då är det itne bara inbillning från min sida :D Sen trodde jag verkligen hon skulle ha massor med negativt att säga om min sits, men den har då inte blivit sämre sen sist, har nog snarare blivit mer uppmärksam på hela min kropp och kankse tillomed sitter bättre?!

Iaf det här skulle vara kortfattat, rundar av nu och sover snart :) Godnatt :)

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.