torsdag 29 oktober 2009

Hemma igen.

Idag har jag kört ungefär 56 mil om inte mer.
Har följt med Karin och hämtat hem hennes nya häst, så nej alla ni som trodde att jag skulle köpa en till häst. Jag är så nöjd med mina tre busungar.
Iaf mkt sött och feminint hoppsto. Kommer nog att bli mkt bra :)

Imorrn ska jag in till Surf med Okisen och Rebecka sku komma dit :) Ska bli kul.. Får hoppas han sköter sig lite iaf :) Sen blir det duschning av hårboll :) Han har fått massor av päls han ser ut som en söt liten nallebjörn :)


Fick en kommentar på mitt förra inlägg om att jag var märkvärdig? Det vet jag eg inte om jag kan påstå. Inte ett dugg faktiskt.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt och åka och besikta bilen imorn.

Godnatt.

4 kommentarer:

  1. hahaha :P kom på kaffe? :)

    SvaraRadera
  2. aha.. vi får ta det en annan gång :)

    SvaraRadera
  3. Weeeee, Hanna jag ska få bli med häst igen :D

    SvaraRadera
  4. Jaa, hon har sagt upp stallplatsen och jag har fått tillbaka min gamla stallplats så då ska det väl vara så klart det kan bli tills han kommer iaf. vågar nästan inte tro att det är sant!!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.