fredag 25 september 2009

Fräsigt!

Läste just på Surfs blogg att Lena Furberg ska komma dit under höstlovet! Det är då alltså Mulles "mamma" och alla andra underbara serier i Min Häst som hon teckar.
Jaa jag vet att jag är 23 år :P Men det är ändå fränt tycker jag :)


Iaf jag ska hinna med att mocka, städa i sadelkammaren, skicka iväg ett par stövlar, köpa kattmat och ett nytt halsband till storebrorsan(ena katten) :P


Puss på mina älskade djur samt mamms å papps :) Fick en jättesöt tröja av mamma igår när dom var här och hjälpte till å pressa lite hö, vi pressade bara 1½ ton ungefär. Ska pressa mera om nån vecka.

Nu ska jag vara lite aktiv.

Puss hej!

3 kommentarer:

  1. Jo ja postade det i torsdags som jag sa.

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag är visst inte heller så gammal. eftersom jag bett Lena rita en enhörning åt mig som jag ska tattuera in ;) :P
    Coolt att hon kommer till SURF!

    SvaraRadera
  3. Mulle är underbar humor. Tänker ofta på serien där han är med på en ridlektion. Och läraren säger "volta". Mulle försöker då göra en baklängesvolt och landar platt på rygg =)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.