tisdag 6 oktober 2009

Motivation

Fick en förfrågan idag om jag ville prova att träna för en ny människa. Dock är det redan på söndag så får se hur jag gör, det går ju att lägga upp det lugnt.
Men inget är bestämt.

Hästarna sköter sig iaf fint och förutom mitt magont som inte riktigt vill ge sig och huvudvärken jag har haft idag men den är då som tur va över.

Nu är hästarna redan nattade och klara för idag så hade tänkt vara inne och social (därför sitter jag här ;P hehe )

Iaf motivationen blev lite högre idag när jag fick förfrågan samt att jag har ev en annan tjej jag ska provträna för. Skulle vara skönt å få komma igång seriöst igen :)

Sen har jag förresten hittat några nya stalltäcken som det stååår Hanna på.. eller mja kanske inte riktigt men jag vill ha dom iaf :)
Sen har jag även hittat regntäcken med fleecefoder som jag funderar på, samt en hoppsadel.. ska bara få svar om jag får köpa den på öppet köp först...

Ha de gott

1 kommentar:

  1. Regntäcke mer fleecefoder är de bästa tycker jag. Iaf här nere då det ligger runt 5 plusgrader och pissar ner regn =)Köpte mitt på Bole i Hudiksvall. Bästa täcket jag haft.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.