söndag 31 juli 2011

Inte mkt kvar nu.

Börjar känna lite panik över att semestern snart är slut, endast en vecka kvar nu.
Fast samtidigt känns det lite skönt att återgå till vardagen också.

I torsdags var jag in till stan för att fota Matilda när hon red Maranello.
Riktigt tjusig häst det där, dock inte helt enkel att rida.
Fick nämligen prova honom efteråt och himmel att man verkligen måste rida varenda millisekund.
Riktigt kul att få prova honom iaf, nu väntar jag på att Matilda ska komma hit och prova Prisse nångång.
Ska bli kul att få se dom tillsammans :).


Under fredagen så målade jag vidare i stallet, målade det sista igårkväll så nu är det fint igen, gillar inte när det är bortskavd färg och sparkmärken osv.
Det är ju så himla mkt roligare att vara i stallet om det är fint :)
Igår satte vi även ner lite stolpar till nya sommarhagen, oj vilka nöjda hästar jag kommer att ha när jag släpper upp dom dit, lovar att kameran kommer att vara framme då!
Har även beslutat hur vindskyddet till vinterhagen ska se ut/byggas, känns himla skönt att ha det bestämt.

Nej nu är det dags att gå ut och fortsätta med hagen.

4 kommentarer:

  1. Fotar du för skojs skull, eller tar du betalt för att komma och fota?

    Tänkte om jag kommer till surf till veckan och ska rida :) Har oftast ingen med mig när jag ska träna som kan fota.

    SvaraRadera
  2. sv: Hahaha! Vad kommer det sig att du har det? :) Ja men prova att byt vettja, det hänger nog på färgen :P hehe /Maria

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar två veckor till... och sen stannar jag här en vecka eller så innan jag kommer tillbaka! Känns ändå skönt att få va ledig i umeå ett tag också innan allvaret börjar om! :)
    Kul att det gick bra på tävlingen, nu måste du väl känna dig peppad för nästa? Visst skyndar du dig att anmäla till surf om du inte gjort det?!

    SvaraRadera
  4. svar: Jaa jag veeet :( tiden går fort....

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.