onsdag 6 juli 2011

För att vara lite annars.

Så tänkte jag lägga upp en mindre smickrande bild, dock inte helt ovanlig när Okuma får sina utbrott, pga trötthet eller att han inte förstår vad man vill.
Han kastar upp huvudet, slänger det från sida till sida samtidigt som han antingen vänder på en femöring, helst på bakbenen eller försöker dra iväg.
Det "roliga" av allt, utbrotten kommer som en blixt från klar himmel. Man brukar ju alltid känns när det är på g att hända något, om man pressar för mkt eller så, men inte med min lilla herre. Som tur är så händer det eg inte alltför ofta nu, förut kunde han få ett utbrott bara man bad om en öppna tex.
Men han är min gullunge ändå.




Men han är fin eg



Hästarna skötte sig bara bra idag med, Prisse var nästan trött/seg, vilket inte hör till vanligheterna. Okuma red jag ut med och han skötte sig galant! Han brukar vara lite halvjobbig att rida ut med men inte idag, sin bästa sida visade han upp.


For you are my life, heart, and soul
Forever I am yours



KC, jag saknar dig.

1 kommentar:

  1. sv: Men du, går det inte att ändra bommen?!
    Jag tycker absolut att du ska besöka oss igen =) Hoppas att vi kan blogga på med intressanta inlägg =) Kram Maria

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.