måndag 11 juli 2011

Löshoppning

Igår var det löshoppning på schemat, så fort jag gick ner på banan och började böka med stöd och bommar så vaknade Prisse till liv, han följde mig med blicken och gnäggade, som för att skynda på mig.
Riktigt söt var han.

Gick med honom först sen efter att tag släppte jag honom lös bara på banan och då var det bara bommar på marken, han väljer att första bralla lite sen kommer han över bommarna flera ggr. Det säger något om hur kul han tkr det är...

La upp sen och han skötte sig himla bra, jag önskar han kunde vara så klok när jag sitter på, fast förut var det fullt ös vid löshoppning åxå.




Sen fick Okuma busa runt lite, på en lite lägre nivå ;)







Okuma verkar förövrigt gilla sitt nya täcke, han verkar inte alls lika besvärad längre, det är så skönt att se att han bara kan stå och slöa och inte hela tiden håller på och viftar med svansen och försöker skaka bort insekter.

5 kommentarer:

  1. Himmel vilka fina bilder :) Bus!

    Svar: Ja, jag är verkligen sugen på dom. Om de nu mot förmodan skulle passa till mina fotbollsvader :P Ska iallafall göra ett försök :)

    SvaraRadera
  2. Näe vad söta pållarna dina är! De såg ut å ha kalasroligt :D

    svar: hihihi jooo de e fina (A)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.