söndag 3 juli 2011

Slöar Söndag.

Igår var det Wheels träffen i Umeå.




Förra året var jag på omslaget av Wheels Magazine.

I år blev det en lugn dag och rätt lugn kväll, hästarna fick stå.

Nu börjar jag få lite abstinens och tänkte fara ut på mys barbacka turer med mina guldklimpar :)

Har fått svar ang schabraken jag tänkte köpa i våras, vet inte om jag var så sugen på dom längre.
Hade tänkt köpa ett schabrak i "burnt brick" och matchande lindor samt schabrak och lindor i limegrönt.
Nu vet jag inte alls om jag är så sugen på det...
Med frakt blir det runt 1300 om jag inte missminner mig alldeles..
Iof skulle Okuma nog vara fin i det mörkorangea men är inte alls lika sugen på nåt av dom längre..
Får fundera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.