torsdag 14 juli 2011

Fullt upp

Dagarna fylls av massa saker att göra, men jag har även hunnit med lite strandbesök.

Stora projektet just nu är att rensa kanterna på ridbanan från ogräs och kantskära så det blir raka snygga kanter.
Jag har hunnit med hälften och snyggt blir det!

Funderar även på vilken typ av krukor jag vill ha dels utanför stallet samt utanför ridbanan, tanken är att ha sommarblommor nu och så länge dom håller sig för att sen ha ljung eller liknande under hösten.
Tror det kan bli tjusigt.

Hästarna då, igår fick dom vila men innan det så har det blivit några pass på banan.
"Nackdelen" med att ha kommit så många steg fram är att jag inte längre nöjer mig med det jag hade varit nöjd med förut..
Jag vill så himla mkt men försöker att tänka tillbaka och inse att jag nog borde vara nöjd med vissa saker, självklart så jobbar jag vidare för att få till /finslipa alla saker men ibland måste man helt enkelt acceptera att man kanske får vara nöjd med det lilla,
Rom byggdes inte på en dag.

Nej nu ropar ogräset på mig igen, bäst att jobba på så jag får klart det någon gång :)

2 kommentarer:

  1. haha vad kul ;D

    Jag har inte vett att vara rädd tror jag, bara kör på! Dom enda gångerna jag har gått omkull(3 gånger) så har jag ridit dressyr, så jag känner mig ganska säker, hehe ;)

    SvaraRadera
  2. hästarna har snubblat eller halkat och gått omkull helt enkelt :P

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.