lördag 16 juli 2011

Äntligen

Idag var jag in till stan och köpte krukor och blommor, va fint det blir av så lite.


Utanför ridbanan.


Trappen upp till altanen/huset.


Uppsittningspallen, köpt från Ikea och målad vit sen har jag satt dit halkskyddstejp.

Har satt blommor utanför stallporten också men jag var lite för sent ute för att det skulle bli trevlig ljus på bilderna så det får ni se en annan dag, men det är iaf likadana krukor och blommor som nere vid ridbanan, allt ska nämligen matcha.

Har varit ute på en otroligt härlig kvällstur med Prisse som skötte sig alldeles exemplariskt, han var helt enkelt guld.

4 kommentarer:

  1. Gud vad du är duktig och håller fint! Blir så avundsjuk på dig som har en gård, flera boxplatser och en ordentlig ridbana. Men en dag vill jag också ha det så!

    SvaraRadera
  2. SV; Det håller jag helt klart med om! Sen är det inte alls som bryr sig eller har öga för detaljer, men det har du bevisligen!

    SvaraRadera
  3. Snyggt det blev vid ridbanan! Jag är lite nyfiken på vad du använt för material till din ridbana? och om du är nöjd? :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.