onsdag 4 november 2009

Träningsnarkoman?

Okuma är kort och gott en träningsnarkoman.

Dagen har varit ganska bra överlag. Daniel har varit hemma med Evelina, dom har lekt och grejjat på.
Imorse när väckaren ringde så fick jag först en kram av Daniel och sen säger han "jag kan följa med dig ut och hjälpa dig om du vill"
Tappade nästan hakan där ett tag och sa att det fick han gärna göra. Sen insåg jag ju det att det går nästan lika fort om jag gör det själv, så då sa jag att han får ligga kvar om han ville men nej han ville hjälpa till, iaf eftersom jag först tar ut Okuma sen tar jag Prisse och KC samtidigt.
Imorse tog Danne Okuma och jag dom andra två, så jag behövde bara gå en gång.

Det blev en skogstur med Okuma och KC blev tömkörd på banan och Prisse blev promenixad med.
Okuma visade klart sitt missnöje över att måsta vara ute i skogen två ridpass i rad. Han är helt klart inget skogsmullematerial.

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, den blir lite annars än vanligt faktiskt. Hästarna får bli motionerade lite lätt imorgon kväll om jag har någon ork kvar efter dagen :)

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.