måndag 2 november 2009

Storm!

Det blåser något så otroligt mycket ute nu, Eller det har gjort det hela dagen, det + regn/disigt. Verkligen jättekul väder.
Iaf lovade igår att Okuma skulle få sig en skrittur i skogen idag, vilket självklart genomfördes även om jag verkligen inte ville ut i blåste och regnet. Han skötte sig iaf mkt trevligt, blev dock rädd för en bil när vi promenerade hemåt längsvägen. Lyckades sparka till mig på benet, dock inget allvarligt. Stundtals blåste det så mycket så jag var tvungen att gå framåtlutad.
Tog in dom andra två efter ridturen med Okuma och dom var mycket laddade så lägger motionen av dom på hyllan tills imorgon. Det skulle ändå inte ge något öh att göra något när dom är såpass laddade.
Imorn ska Okuma få sin välförtjänta vila iaf :)
Längtar tills söndag då det är dressyrträning för Ann :) Ska bli mycket kul.

Förhoppningsvis så hinner det gjutas och göras klart för tvättmaskinen i helgen åxå, då ska det bara vara å börja använda den på full effekt sas. Nu har jag ju inte kunnat använda centrifugen = dyngblöta och jättetunga täcken som tar lång tid på sig att torka.

Runt 20.00 kommer hovslagaren, för Daniel ska hjälpa henne med en grej och jag ska försöka att låta bli och prata så mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.