tisdag 24 november 2009

Fortf grått.

Så himlarns tråkigt väder.

Idag har det iaf blivit skritt för grabbarna grus, sen nu ikväll fick dom busa lite på ridbanan.
KC har blivit rätt fin i kroppen ändå, fortf saknas en hel del.
Men vi är iaf på rätt väg och det är ju huvudsaken.

Prisse förvånar mig han går mindre/lugnar än vanligt och han är så avslappnad.
Hela han har börjat utstråla ett lugn, iaf här på hemmaplan.

Jag har börjat fundera över min lilla önskelista,
förutom två nya dressyrsadlar och en hoppsadel
så finns där nog ett Mias schabrak med rakt avslut, svart med silver passpoal/kantband + brodyr.
Samt svarta ridbyxor, svarta,vita och mörkblå lindor.


Tror iaf att jag har bestämt mig för vad det ska bli till mor och far samt mor- och farföräldrar.

Vad Daniel ska få är fortf en olöst gåta. Tror inte han skulle uppskatta nån upplevelse där hästar är inblandat iaf, om det nu inte är hästkrafter.

Imorgon tror jag att det lutar åt lite hårdare ridning, om det nu inte regnar alltför mkt alternativt är fruset och hårt i backen.

Lite sol nu hade inte skadat.

eller ännu bättre en riktig vinter dock får det inte bli för kallt eller för mycket snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.