fredag 13 november 2009

Matchat.

Eftersom Prisse fick ha blå lindor igår kväll och eftersom hans vanliga utetäcke inte hade hunnit torka sen min tvättrusch igår så fick han på sig ett svart/lila täcke, då fick han självklart på sig lila benlindor också.

Jag tycker han blev så söt!



Är han inte en sötnos?


Glömde berätta att han fick på sig BOT täcket igårkväll åxå.

Nu har jag talat med sadelmakaren som värmde ut Prestige sadeln och han skulle leta rätt på mina sadelskydd och skicka tillbaka dom. Vilket känns bra :)

Fick förrättningsunderlaget för vaccineringen idag också, 2500 kr (jag hade räknat på runt 3000 så helt fel var jag inte) gick det på, sen är det två vaccineringar kvar med en månads mellanrum sen har dom så gott skydd mot Botulism dom kan ha. Vilket kommer att kännas mycket tryggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.