fredag 19 juni 2009

Trött= ingen balans!

Mmm det har jag fått uppleva nu ikväll.
Det var nära att jag fick tugga grus några ggr ;P Okuma var på sitt allra bästigaste humör.. lr hur var det nu igen... han var kinkig och ville bestämma.. gick väl nåsånär ibland men det bästa hamnade nog inte på film/kort tvr.



Busnöten min!

Vi övade fattningar och att "galoppera" några språng.


Sen red jag KC barbacka...Superbra att rida barbacka om man e trött, det känns i hela kroppen, och han var inte på sitt allra bästigaste humör heller... varenda gång vi ska filma han då är han lite mot.. ;P
Men eftersom det var så himla länge sen nån såg en bild på det "lilla" livet så måste jag ju bjuda på en ändå..



Jäääej å sen blev det rast å vila å nattning.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.