lördag 27 juni 2009

Nackdelen

är det här.

Jag gillar det inte.


Är det ens nån som har en HJÄRNA? Är nån kapabel till att använda dom grå?
Jag gillar inte när mitt(vårt) och djurens hem blir överfullt av folk som inte har vett att tänka lr ens försöka tänka.

Det här är nog en av anledningarna till varför jag i princip aldrig dricker alkohol. Jag förstår verkligen inte vitsen med det, varför vill man göra sig ännu dummare än vad man är? Varför vill folk vara sega dagen efter? Varför vill itne folk kunna köra bil dagen efter? Varför är inte ett friskt/hälsosamt LIV viktigare än en/flera kvällar?!





-trippelsuck-

2 kommentarer:

  1. hej. jag dricker alkohol då och då men man behöver ju inte bli dum för de ;)

    SvaraRadera
  2. Nämen? Vilken total omvändning från "sprit=kärlek" som det brukade heta... :P

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.