onsdag 17 juni 2009

Snart dags!

Ca 50 min kvar tills hovis är här och jag ska stå och hålla i odjuren i massa timmar... Lr ja det är väl eg Okuma som brukar va jobbig om det är nån iaf... men nu har han fått maten och vattnet där han vill ha det så jag hoppas på att han är på bra humör idag.
Hoppas även på att Prisse är lugn och snäll så han inte fjollar sig...
Iaf jag har ingen aning om hur jag ska ORKA/hinna med allt idag, skoningen kommer som sagt att ta lång tid. Då hovslagaren dels är nyutbildad och dels väldigt trevlig så det pratas en del.
Sen ikväll så kommer ET:n, med lite tur om jag inte är alltför trött och slut i kroppen så borde jag hinna rida efter middagen och innan ET:n kommer. Jag har redan gjort bort all mockning och kraft och hö. Så det är iaf klart. Det känns skönt det iaf.

Nu ska jag slöa ett tag innan det är dags att ta in första pånien :)


Ahh just det, som det ser ut nu så verkar det bli på söndag och jag håller verkligen tummarna för att inget ändras!
Min plånbok kommer dock inte att uppskatta det :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.