fredag 26 juni 2009

Jobbigt värre

Är det när det är såhär himla varmt!

Man orkar inte göra nåt och alla insekter ska vi inte ens tala om!

Igår var jag in till stan, lämnade igen lite skor och köpte en kjol och ett par jeans som jag klippt av å gjort shorts av :)

Senare på kvällen när det hade blivit lite svalare red jag Prisse, han var fin, bockade ingenting. Red ca 25 min, ikväll ska dom få löshoppa lite, trots att vi kommer att ha fullt med gäster här hemma men dom får acceptera att värdinnan har djur som ska tas hand om, det går inte att motionera dom nu när det är såhär varmt, det är inte schyst mot nån av oss.

Har varit på Af nu på fm och ja det var väl inte alltför givande.
Sen komme hovslagaren förbi för att slå på KC skon som han hade tappat, (lr en ny eftersom den e borta fortf)
Men han blev verkad lite och tillfixad sen fick han åxå på sig helt andra skor.
Han rör sig jättefint fram nu, sätter ner hoven exakt som han ska! Jättekul att se!

Nu ska jag mocka och dricka något så jag inte smälter bort..


Har förresten köpt ett par shorts till Daniel åxå, får se om han tycker dom va lika snygga som jag tyckte :D

Ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.