måndag 15 juni 2009

Rast och vila

Ja det blev vila för grabbarna grus idag,det har regnat så galet mycket nu på em/kvällen men ridbanan dränerar undan bra, den ser bara lite lätt fuktad ut :) och jag ska faktiskt bege mig mot sängen nu :O
Det har en förmåga att kunna bli seeena kvällar för mig nu... men imorn fm kommer hovis och jag har en del jag ska ha hunnit göra innan.

Nästa onsdag ska vi pressa mera hö, så frivilliga anmäler sig här ;) hehe

Med rätt mycket tur så blir det som jag vill i helgen och det hade varit guld! Får veta imorgon, förhoppningsvis.


Nu blire sängen å slökika lite på tv sen sova :)

BTW, jag hoppas verkligen att mina nya ridbyxor behagar dimpa ner som ett brev på posten imorgon, vill så gärna ha dom, dom e sååå snygga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.