fredag 5 juni 2009

Dressyr för fulla muggar

Japp, så har det varit för alla grabbarna idag... lr.. säg nån dag det itne är så ? ;P

Iaf var in till SURF me Prisse och Rebecka red honom, gick faktiskt riktigt bra han var ltie lätt bak några gånger och i vänster galoppen så tog han värsta bocksprånget, som enligt Reb inte alls var så farligt utan hon tyckte han skötte sig fint. Jag tog tillomed säkerhetsvästen åt henne bara för att jag vill att hon sak vara hel, tror nån att hon använde den? Nixpix. Men det avr då inte ens i närheten av att hon sku åka av..
Nu ikväll så har Prisse varit rätt seg och trött... det är bra :) På söndag är det tömkörningsträning och på tisdag är det Surf igen :)

Sen red jag Okuma och han var himla fin.. han är så mkt mer än ord kan beskriva. :]
Sen red jag KC barbacka på banan och han skötte sig alldeles grymt bra, han lyssnar så otroligt bra för min röst och mitt säte. Han var helt klockren idag! Hoppas verkligen det håller i sig.. han gjorde en galet fin halt åxå då tror jag att jag klappade varenda mm av honom nästan och sen skrittade vi av och han fick äta gräs.. jag tror bestämt han uppskattade det.. ;)

Nu ska jag packa lite saker som jag har sålt och som ska skickas iväg :)

Kram kram

3 kommentarer:

  1. Hm, vad har ni för underlag på din ridbana? har ni duk?

    SvaraRadera
  2. Sv: Blev uteslutna pga bettskivor som ägaren glömt ta bort.. Och jag la inte ens märke till dem! Så kan det gå. ;)

    SvaraRadera
  3. sv: Det tror jag inte. Hon har varit fin i benen i hela sitt liv. Troligen har hon och Lola busat lite väl i hagen bara!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.