måndag 1 juni 2009

Ibland blir man bara lite less

Jaaa... ibland går det framåt och ibland går det bakåt och ibland går det ner i diket.. eller nåt.

Red ut med Prisse idag och det var bocksprång ganska konstant, han ville nog helst bara bränna ur lite... han blev pissed när han itne fick öka men hade jag släppt på han framåt där så hade jag nog tuggat grus för då hade han väl blivit så överlycklig så han itne visste va han sku göra av sig...
Det "roliga" är att han laddar och bockar, ett språng, sen om jag hamnar i obalans så då väntar han som tills jag är i balans och sitter stadigt igen sen kan han börja om.. Såhär i efterhand så känns det nästan lite som
"ahhh men kom igen nu morsan, vi drar en repa"
Så känns det inte just då iaf... Imorn blir det ridbanan och på onsdag ska vi in till surf och då ska nog Reb rida om hon är frisk och kry :)
Hehe när jag pratade med henne nu ikväll å pratade om fredan, så sa hon "vet du vem jag skulle vilja rida?"
Jag svarade: "Okuma kanske?"
Reb: "aaaaaaaa :]"


Nee fy bubblan, idag vare ett annat lågvattenmärke som uppenbarade sig åxå.. turligt nog så slapp jag synen. Men jaa...
Lägre än glocalnet
eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.