tisdag 16 juni 2009

Skoning

Joaa idag har hovslagaren varit här och skott KC och framtassarna på Okuma, imorn kommer hon igen och skor bak på Okuma och hela Prisse.
Sen så komme mina ridbyxor idag åxå, jag tycker dom e jättesnygga :D Supersköna är dom åxå. Lite komiskt att dom är i centilong, alltså barnstorlek ^^


Snygga va? :D Kommer att matcha perfa ihop med ett schabrak som jag har liggandes :D

Sen så skulle man nästan kunna tro att jag gillar en speciell sorts nosgrimmor ^^


(neeej pessoabettet som hänger där används ikket, det hänger på ett annat träns där i bakgrunden)




Ibland funderar jag hur han lyckats, på 10 min!


Nya täcket :]


Mysig men suddig bild från uteritt med KC

Nu ska jag ut å rida Okuma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.