onsdag 17 juni 2009

Helt slut

Nu har hovis varit här och alla grabbar är nyskodda, Prisse är skodd med en annan typ av verkning/sko åxå, som vi ska pröva på dom andra två nästa gång, trodde inte jag skulle säga det men jag längtar tills nästa skoning. Ska verkligen bli intressant att prova dom skorna och den verkningen på varmbloden. Mkt intressant.

Här är iaf Prisses gamla sko, han har använt dom sen i december... inte särskilt nötta lr hur? Men nu har han en helt annan typ av sko och därför kastas dom här :)


Sen komme ET:n och Prisse var en kinkpelle och ville smygbocka, inte uppskattat. Men mest troligt så har Et:n släppt på så mkt energier och spänningar så det är därför han är lite lätt bak och levnadsglad... Nu är han iaf jättefin och det är verkligen skillnad på hans rumpa! MYCKET rundare å finare! Trots att han har stått.. tänk om man kunde vila dom i form ;P Nää vad tråkigt.. Iaf han ska stå två dagar nu och sen så blir det rakt fram några dagar.. Rebecka ska rida måndag-onsdag, sen far hon ju iväg på en liten semestertripp så jag blir utan henne i hela 10 (TIO) dagar :O ajaa, jag får nog överleva ändå... sen så kanske vi hittar på nåt på lördag istället :)

Nu ska jag skutta isäng å sova lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.