måndag 12 januari 2009

Vad fasen gör man?

Potatis kanske? :O

Nu borde jag verkligen sova, jag klev upp 03.45 imorse och väckaren ringer då imorrn bitti åxå... de bli många timmars sömn :O

Red ut med Okuma först, han va superfin halva vägen ungefär, sen mötte jag två ryttare och tre hästar en hade handhäst) och efter det så vare ganska kört... och han blev himla trött, han stressade upp sig en massa... men mot slutet så var han rätt lugn... men sen när vi höll på att bli överkörda av lastbilschafförer som är helt puckade i bollen så äre ju ine så konstigt om man blir rädd..

Sen for jag ut med KC och tog samma vända med han och han va fin 75% av vägen vilket är en förbättring med typ 25% han blev åxå lite trött mot slutet och ville "hänga" sig lite i bettet, men det ficka jag bort och så fort han gjorde som jag ville så blev det skritt på lång tygel hemåt :)

Ah just, ja for upp i byn och red runt storbyn.. rätt trevligt ändå.. förutom att ja e slut nu och lär va mer slut imorrn, har ju typ iten jobbat på nästan 1 månad :O åsså först jobb å sen 2 buspojkar.. Prisse vilar ju fram tills vi varit och kollat upp han, vilket blir på torsdag..
Det är så tråkigt att Prisse verkar va skum i tassen, men kul att dom andra kommer igång mer å mer, nu har dom faktiskt börja få mer kraft foder åxå.. lr ja, dom får ju itne direkt mkt ändå men har börjat blanda i så att dom ska få tillbaka deras gamla foderstater.. inte fullt ut än men jag börjar vänja in dom på det och bara det känns skitkul! Att det går åt rätt håll me dom busarna :)

NU BLIRE SÅ JÄKLA MKT SOVA FÖR FRÖKEN! :O

GOOOOOOOOOOODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.