måndag 5 januari 2009

Prinskorven

Ska få såna här så han slipper få skav, han har fått två mindre skavsår av dom gamla bootsen, så då tänkte jag pröva med såna här, han ska få både fram och bak, även fast han bara fått skav bak, det skulle ju se galet dumt ut om han hade olika bak och fram ju :O :S
Nästan gratis, 595 kr paret.


Sen vet jag inte om jag ska köpa såna här
Dom kostar 1049 kr, för 1 par.
Dom här läggs i kallt vatten i 40 min och sen är dom redo att användas.


Eller om jag ska köpa såna här

Dom kostar 379 kr för 1 par
Dom kyls ner i frysen och sen bara på benen, är bara lite orolig för att det kankse blir för kallt så han får typ frostskador lr nåt.. :S

Gillar inte det där med att ha vatten för det borde ju bli våtvarmt till slut?!
Om man har dom som man fryser ner då kan man ju ha en vanlig padd emellan kankse så borde de vara riskfritt...
och eftersom jag har dom hemma så är det ju ganska enkelt att bara stoppa in dom i frysen, det hade ju inte varit nåt alternativ om man hade haft dom inackorderade... men samtidigt, på träning osv... då är det kankse bättre med dom man blöter för vatten finns ju alltid...

hmmm ja ja vet inte alls... men de lutar åt dom man kyler ner i frysen faktiskt... om jag köper dom å provar på mig själv så ser jag ju hur kallt det blir och om jag behöver en padd under..

2 kommentarer:

  1. Jag tror också mer på dom man har i frysen, gillar inte riktigt att man ska ta på dom nått som är blött!!
    Jag önskar att jag hade haft såna där nu när jag skulle kyla dusty varje dag, men jag fick ta sån där påse man gör is i och ha en sån också tidningspapper under och linda fast den. ganska bökigt! fick ta en billys pan pizza en gång också, haha :P
    Egentligen borde den ju fungera utan padd under, man tycker ju att det ska följa med en padd annars, men man kanske ska ta det säkra före det osäkra och ha en tunn padd iaf! :)

    SvaraRadera
  2. sv: Det blir ju senare då som sagt. Jag vill ju bo tillsammans med Gabriel och troligtvis kommer han fortsätta att lira hockey söderut.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.