onsdag 7 januari 2009

Träning

Är som sugen på lite träning på fredag jag... Kc va ju så himla fin igår... så en lättare träning klarar han utan problem :) det gör dom andra åxå för den delen så det blir nog träning för hela slanten i helgen hoppas jag :) iaf lättare träning, ingen hårdträning direkt.. Prisses igångsättning går utan några som helst problem och Okuma är precis som vanligt och har varit det ända sen söndag i princip, han är nästan piggare än vanligt den lilla busen :)


Sku va så galet smidigt med en liten hästlastbil.. som rymmer 4 hästar.. lr ja då ären ju itne så liten.. lr en som rymmer två hästar åsså har man släpet bakom.. det funkar ju faktiskt åxå...

Jag ska ju som eg jobba nu, men jag lyckades inte gömma mig undan Dannes bassilusker så jag blev ett offer jag med.. så grabbarna får stå idag för jag känner mig inte sugen på att sitta på hästryggen i några timmar... Men jag har massor av tid på att fundera på vilken klippnign KC ska få...
Tror han ska få bli såhär snygg faktikst,
Jag vill inte klippa honom för mkt eftersom han itne är igång helt än så jag ser som ingen anledning till att ta bort all päls så han måste ha täcke inne åxå.. faktiskt rätt smidigt när dom itne har täcke inne, men då blir dom ju lurvtussar åxå :]
Igår när vi va på surf så fick han ju badas och hans vita strumpor blev så tokigt vita så de va galet snyggt :]
Hexocil är ju ungefär världens bästa schampo.. det är kalasbra för skimlar åxå, Prisse blir jätteren av det, fast jag brukar ändå ha ltie skimmelschampo/Silverschampo i man och svans så dom blir riktigt silvriga :)

Nää nu kan jag itne sitta längre.. måste inta ryggläge igen :S

fan ja vill ha en bärbar dator :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.