tisdag 6 januari 2009

Kingen

Var in till Surf med KC idag och red i ridhuset, hade noll och inga tankar på att det skulle kunna gå bra utan jag väntade mig en häst som va spänd stel, och jag skulle få bära runt.
Så var verkligen inte fallet..
Han lyssnade, han är ltie taskig på skänkelvikning undan vänster skänkel men han försöker och jag både skrittade och travade på volt idag och första varvet i trav var han lite spänd och jag fick påminna honom om vart jag ville att han skulle gå och att han itne skulle skjuta ut bogen osv.. sen så slappnade han av och travade jättefint, vilade på steget och var en riktig pudding!
3 pers varav en var Rebecka(min tränare) tyckte att han såg fin ut.. och han kändes riktigt fin..
Sen fick han duschas och sen så for vi hem, han hade 3 täcken på sig i transporten :] sötnöten min

Sen väl hemma så tog jag in dom andra och lät dom tina lite inne medans jag åt lite middag, sen så blev det motion av dom andra två och Prisse sköter sig.. han är duktig :) i skritt :)

Okuma dampar ltiegrann men han är söt :)

Nu sitter ja här vid datorn, och försöker gå omvägar förbi Daniel som ligger i soffan och har MAGSJUKA! Åhh fy fasen.. jag lär säkert få det jag med bara för att jag är som en svamp gällande sjukdomar...

Nä man kankse skulle gå å lägga sig så man orkar rida en massa imorrn :)
Imorrn börjar jag ju jobba igen... känns skiiiitkuuul ;P lr hur var det?


Puts o krom

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.