måndag 5 januari 2009

Tokigt

Kallt vare ute inatt och imorse, när Danne for till jobbet så var det -26 det, det är kallt! Inte var det så mkt varmare inne heller, nere i köket var det +12 grader bara... Som tur var så startade Danne elpatronen innan han for så jag fick vakna upp till ett varmt och skönt hus :)

för typ första gången på läänge så tog jag en litelitenliten sovmorgon, nu under ledigheten så har dom fått gå ut kl 7, i vanliga fall går dom ut mellan 4-6 beroende på om jag jobbar fm lr em.
Idag så sov jag faktikst till 8 så jag var ute kankse halv 9 och självklart så vare nästan tredje världskriget... Hmmpf.. Okuma blir pissed och börjar tugga på saker och KC han sparkar i väggen och Prisse står å gräver och har grävt över bajset med ny och fin halm.. det blir å roligt att mocka då..-fnys-
det är sött att släppa ut dom när man jobbar fm, för då är dom så söta och trötta och oftast får man väcka dom och be dom kliva upp för att kunna ta på täcken.. thats cute :]


Nu tror jag att jag sak elda lite i kaminen i vardagsrummet och funderar på hur jag ska lägga upp dagen :)

cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.