torsdag 22 januari 2009

Barn :]

Ohh yes, här ser ni bildbevis på att jag varit ett barn och inte som Daniel säger att jag föddes vuxen :P

Här badar jag och Anton(storebror) i poolen hos farmor :)Här badar jag och Anton(storebror) i poolen hos farmor :)

Storebror Anton, lilla jag med min fina Sörgårdentröja
och min fina mamma Kerstin :]

Här är jag å fina pappa Gunnar hos farmor
Här är jag och mormor Ingrid och moster Helena :)

Ni ser jag har varit barn :P

För tillfället är jag proppmätt efter att ha ätit massa mat som jag faktiskt får behålla :D Wihii frisk? :D

Jag är sugen på att gå nån form av tömkörningskurs så jag lär mig tömköra ordentligt så dom verkligen får jobba, då ska mina grisar få börja jobba utan mig på ryggen :)

Jag vet itne alls vad jag sak beställa för benskydd! Jag vill dels ha nya vita och dels vill jag ha stadiga skydd som är bra lixom... :S Sen vet ja itne hur bra det är med såna dära benskydd där botsen å benskyddet sitter ihop.. nån som har nån erfarenhet? Kan man använda dom bak åxå?


Nää nu ids jag itne skriva mera :)

2 kommentarer:

  1. Har inte testat såna men spanat på dom. Om man är säker att de inte har nått skräp i karleden borde de ju ge mindre skav än boots för de finns väl ingen kant som?
    Hihi vad ska du ha skydden till då, hopp eller dress eller både?
    Du borde ha vita med lurv till dressyren ju, till framridningen och "finare" träningar! Om du inte har lindor då :P
    jag gillar såna benskydd som e hmm. vet inte vad dom heter, tror eskadron eller nå såna har, som går runt hela benet som, kanske kallas snabbandage men ser inte ut som dom vita i hööks iaf! haha.

    SvaraRadera
  2. men du tömmkörningskurs lät inte alltför dumt! :D hojta om du vet av ngn :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.